07
jun

Henrik Even

Vi har haft rigtig stor gavn af Jesper’s målrettede undervisning, og det er tydeligt at han kender problemstillingerne i et kundecenter til bunds.

Den seriøse undervisning har været tilpasset Q8 og er leveret levende og med stort nærvær.

Med sit gode drive og store empati, formår Jesper at få hver enkelt medarbejder til at føle sig helt speciel både under fællesundervisningen og i udviklingssamtalerne med den enkelte.

Jesper er spillevende og med sin årelange kundecentererfaringer, er han en kapacitet, der nemt jonglerer og improviserer. Det gør eksemplerne og anekdoterne relevante og vedkommende.

Samarbejdet med Jesper har givet medarbejderne yderligere motivation og de er blevet langt bedre til at håndtere svære kunder, svære situationer og ensartede trivielle spørgsmål.

At mange medarbejdere også har brugt erfaringerne i privatlivet gør bestemt ikke resultatet dårligere.

At vi i vores “mystery-caller-målinger” forsat går frem og er vurderet til at være oliebranchens bedste kundecenter, har Jesper også sin del af æren for.

Jesper har givet os alle en saltvandsindsprøjtning og skabt et solidt fundament for et fælles sprog og en fælles kultur, som ud over at være tidsvarende også er visionær